چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

افزایش حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۱۴۰ هزار تومان | اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه

  • کد خبر: ۴۱۸۸۵
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
  • ۲
افزایش حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۱۴۰ هزار تومان | اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بخشی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مهرماه امسال اجرا می‌شود گفت: حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافت.
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا پناه عصر امروز در مراسم افتتاح خانه امید بازنشستگان در نهاوند اظهار کرد: در زمینه ارائه خدمات درمانی بیشتر به بازنشستگان کشوری حق بیمه تکمیلی بازنشستگان از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافت و به یکی از نیازمندی‌های کلیدی این قشر پاسخ داده شد.

وی افزود: در دوران جدید مدیریت وزارت رفاه اقدامات رفاهی خوبی برای بازنشستگان انجام گرفته که نشات گرفته از باور و اعتماد وزیر به بازنشستگان کشوری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به خدمات صورت گرفته به بازنشستگان افزود: یکی از اقدامات وزیر در این خصوص بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود که بخشی از آن در مهرماه امسال اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین در زمینه خرید سهام برای بازنشستگان اقدامات مفیدی صورت گرفته و در این زمینه تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی منظور شده است.

پناه افزود: به منظور ارائه خدمات رفاهی طرح سفر کارت در دست اقدام قرار گرفت که با توجه شرایط بیماری کرونا و محدودیت سفر‌ها تاخیر در اجرای آن بوجود آمد، اما اجرای آن در آینده از برنامه‌های وزارت رفاه است.

وی از ارائه تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان تسهیلات قرض الحسنه از هفت میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از اختصاص اعتبارات دستگاه‌های اداری به امور بازنشستگان خبر داد و گفت: یکی از موضوعاتی که در دولت مورد پیگیری قرار گرفته صدور مجوز برای دستگاه‌های اداری است تا از محل صرفه‌جویی‌های خود اعتباراتی را به امور بازنشستگان اختصاص دهند.

وی خانه‌های امید را یکی از مراکز رفاهی برای ارائه خدمات متنوع به بازنشستگان دانست و افزود: تا کنون در سطح کشور ۴۶ خانه امید احداث شده که سه واحد آن در استان همدان راه‌اندازی شده است.

پناه در پایان گفت: افکار و اندیشه‌های بازنشستگان می‌تواند در آرامش، توسعه و آبادانی منطقه تاثیرگذار باشد که ما باید از ظرفیت‌های آنان استفاده‌های لازم را ببریم.
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
حقوق بازنشستگان کشوری و معلمین بازنشسته رو یکسان سازی بفرمایید این حقوقهای فعلی هم کمه کفاف نمیکنه همسان سازی حقوق بازنشستگان یه اولویته باید حداقل حقوق بشه 6 تومن اونم حد اقلش همین کفاف میده با این گرونی ها
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
یک ریال بده اش به همین خیال باش البته خودم هم دو ریال دادم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->